Наш керівник
Грендаш Антоніна Іванівна працює у Херсонській гімназії №3 ім. В.Ф.Заботіна з 2000 року.
У 2001 році за ініціативою Грендаш А.І. була створена творча група дітей, яка брала участь в усіх гімназичних заходах, у 2002 році – це вже колектив, з 2004 року дитячий театр «Арт-Ідея», у 2011 дитячий театр отримав почесне звання «зразковий художній колектив», а з 2016 року має звання «народний художній колектив системи Міністерства освіти і науки України».
Система, яку створила Антоніна Іванівна, забезпечує високу якість підготовки, формування естетичного смаку та розвиток творчого потенціалу учнів. Її уроки поширюють культурні традиції та звичаї українського народу.
Досвід керівника дитячого театру в організації свят дуже часто використовується для організації міських та обласних заходів. Вже не один рік Антоніна Грендаш є головним режисером-постановником багатьох заходів. Вдало співпрацює з класними керівниками та вчителями у Херсонській гімназії №3. Із задоволенням організовує новорічні вистави для молодших учнів, використовує прийоми інсценізації окремих епізодів прозових творів, сценічну інтерпретацію поезії, постановки п’єс за програмою зарубіжної літератури, створює вистави англійською мовою.
Антоніну Грендаш запрошують до суддівської колегії обласних конкурсів «Скадовськ збирає друзів», «Наша земля Україна», «Мельпоменочка». Вихованці навчаються у провідних театральних вузах країни: Київському національному університеті театру, кіно і телебачення імені І.К.Карпенко-Карого, Київському національному університеті культури і мистецтв, Харківському національному університеті мистецтв імені І.П.Котляревського.
Керівник користується повагою і авторитетом як серед дітей, так і серед батьків, про що свідчать багаторазові звернення батьків зі словами подяки на адресу педагога до адміністрації навчального закладу.
Під час карантину керівником була розроблена власна програма проведення дистанційних уроків та започатковано безліч проектів («Азбука емоцій», «Хочу на TV», «Відчуй себе відомим актором», «Сторінками класиків», «Розкажи малечі казку»), втілила ідею створення «живих картин». Вихованці створювали соціальні відеоролики і навіть читали українські народні казки на Українському радіо (Херсон). Таким чином діти не лише отримали можливість творчо розвинутися, але й із користю провести час.